Nugatowo-kakaowe muffinki Lusette



Witajcie Kochani! Ostatnio przeglądając reklamy znalazłam fajny konkurs organizowany przez durszlak.pl: Odkryj swoją słodką przyjemność z wafelkami Lusette! Pomyślałam, że warto się troszkę pogłowić nad muffinkami z tymi pysznymi wafelkami. Długo zastanawiałam się, które wybrać i zdecydowałam się na mieszankę nugatowo-kakaowych. 

Składniki:

  • 2 opakowania wafelków lusette nugatowych http://lusette.pl/
  • 1 opakowanie wafelków lusette kakaowych http://lusette.pl/
  • 1 szklanka (250 ml) mąki pszennej typu 500
  • 1 szklanka (250 ml) napoju migdałowego
  • 2 garści migdałów
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • 3 łyżki cukru brązowego
  • 1 banan
  • 2 łyżki oleju kokosowego


Wykonanie:
  • Pracę zaczynam od rozgrzania piekarnika do 180 stopni.
  • Wafelki lusette kruszę w malakserze na grubszą mączkę.
  • Do jednej miski wrzucam wafelki, mąkę, posiekane migdały (ja użyłam malaksera) oraz proszek do pieczenia i cukier. Dokładnie mieszam składniki suche.
  • Do malaksera wrzucam banana, dolewam roztopiony olej kokosowy i napój migdałowy. Dokładnie mieszam na małych obrotach.
  • Do miski z suchymi składnikami dolewam mokre i niedbale mieszam, mogą być grudki.
  • Połączone ciasto przekładam do foremek.
  • Babeczki piekę w 180 stopniach Celcjusza w funkcji góra-dół na środkowej półce przez 25 minut. Sprawdzam czy muffinki się upiekły wbijając patyczek lub wykałaczkę, Jeśli jest suchy po wyjęciu, babeczki są z pewnością upieczone.
Muffinki podaję przyozdobione kremem i pokruszonymi wafelkami lusette.




Krem mascarpone:






Odkryj swoją słodką przyjemność z wafelkami Lusette

Komentarze

Popularne posty