Kotlety z indyka z serem

Witajcie Kochani! Dzisiaj przepis na kotleciki z indyka z żółtym serem mojej Mamy. Przepis dostała od koleżanki, bardzo nam Wszystkim smakują, więc postanowiłam je pokazać. Robiłam tak jak było w przepisie, chociaż może się jeszcze kiedyś pojawią w "mojej" wersji. Kotlety są dosyć szybkie
w przygotowaniu i smakują naprawdę bardzo dobrze. Fajny pomysł na obiad niedzielny. Ja robię
w większej ilości, wtedy wykorzystuję je na drugi dzień do sałatki, tortilli, itp.

Składniki:

  • 1 kg piersi z indyka lub kurczaka
  • 400 g sera żółtego (u mnie Gouda)
  • 2 jajka
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 ząbki czosnku
  • pieprz, sól
  • 1 łyżeczka curry
Wykonanie:
  • Pierś z indyka lub kurczaka myję, osuszam i kroję w drobną kostkę.
  • Ser żółty ścieram na tarce o grubych oczkach.
  • Do miski z pokrojoną piersią dodaję żółty ser i resztę składników. Dokładnie mieszam,aż składniki się połączą.
  • Smażę na patelni z rozgrzanym olejem kokosowym. Nabieram łyżkę "masy" i formuję kotlecika na patelni. Smażę na złoty kolor.
  • Podaję z ziemniakami i surówką z kapusty pekińskiej.



Smacznego!

Komentarze

Popularne posty