Tortille z awokado

Witajcie Kochani! Świetne, zdrowe przekąski, które możemy zabrać jako przekąskę do pracy, wystarczy zapakować w odpowiednie pudełko. Chociaż moim zdaniem tortilla jest najlepsza na świeżo, zaraz po przygotowaniu. Te dwie tortille łączy pasta z awokado, która znakomicie zastępuje majonez lub inne typowe sosy używane w tortillach.



Podwójnie awokadowa tortilla

Składniki:


  • 1 tortilla (u mnie pełnoziarnista)
  • 150 g kapusty pekińskiej
  • 2-3 łyżki pasty z awokado
  • kilka plastrów wędzonego łososia
  • kilka plastrów awokado
  • 1 jajko
  • kilka plasterków świeżej marchewki
Wykonanie:

Tortillę smaruję pastą z awokado. Następnie układam poszatkowaną kapustę pekińską, kilka plasterków awokado i łososia. Jajko kroję na talarki, a marchewkę obieram i strugam bezpośrednio na tortillę. Może się wydawać, że przesadziłam z ilością składników, ale dzięki temu tortilla była przepełniona dobrociami dodatków. Aby tortilla się nie rozpadła, szczepiłam ją patyczkami do szaszłyków.




Wiosenna tortilla

Składniki:

  • 1 tortilla ( u mnie pełnoziarnista)
  • dwie garści kiełków ( u mnie mieszanka: słonecznik, rzodkiewka i rzeżucha)
  • 3 rzodkiewki
  • 2-3 łyżki pasty z awokado
Wykonanie:

Tortillę smaruję pastą z awokado, układam kiełki oraz pokrojoną w cienkie plasterki rzodkiewkę. Tortillę składam na w rulonik, podwijając tortillę na dole i po prawej oraz lewej stronie.


Smacznego!

Jak samodzielnie przygotować pastę z awokado użytą w tym przepisie możesz zobaczyć tutaj:

Komentarze

Popularne posty