Trzy proste przekąski nie tylko na weekend


Witajcie Kochani! Dzisiaj trzy mega proste przekąski, nawet dla niespodziewanych gości.Fajnie wyglądają na stole, są kolorowe i bardzo dobre. Moim gościom smakowało, przynajmniej tak mówili. :) Składniki są proste, ale w połączeniu dają bardzo zadowalający efekt. :) Ale nie przekonacie się jak nie spróbujecie ich zrobić. Dajcie znać w komentarzach jakie są Wasze ulubione, proste w przygotowaniu przekąski.

Twarożek ze szczypiorkami

Składniki:

  • 0,5 kg białego sera
  • ok 10-20 ml śmietanki 30%
  • garść szczypiorku
  • garść szczypioru czosnkowego
  • sól, czarny pieprz
Wykonanie:

Szczypiory myję, osuszam i kroję w miarę drobne kawałeczki, ja lubię kroić nożyczkami. Ser kruszę do miski, rozdrabniam dodatkowo widelcem i dolewam śmietankę do momentu, aż Ser będzie miał zadowalającą mnie konsystencję. Dosypuję szczypiorki i doprawiam do smaku solą i pieprzem.


Tortille z twarożkiem

Składniki:
  • 2 tortille ( u mnie pszenne)
  • 6 łyżki twarożku ( przepis wyżej)
  • garść bazylii
  • 1/2 papryki czerwonej
Wykonanie:

Na tortilli rozsmarowuję 3 łyżki twarożku na to układam bazylię. Bazylię układam równolegle do kierunku zwijania tortilli, którą roluję tak jak naleśnika. Dokładnie tak samo przygotowuję drugą tortillę, z tym, że zamiast bazylii układam paski papryki czerwonej. Zwinięte ruloniki przecinam po skosie w grubsze "kromeczki" i układam na talerzu. Prawda, że mega proste?


Jajka z majonezem

Składniki:
  • 5 jajek ugotowanych na twardo
  • ok 10 łyżeczek majonezu
  •  sałatka
  • rzeżucha
Wykonanie:

Tak wiem banalnie prosta przekąska, ale rzadko widuję ją będąc w gościach, a dla mnie jest tradycyjna i pyszna, więc postanowiłam ją opisać. Pamiętajmy, że stare sprawdzone metody są najlepsze, przynajmniej dla mnie. :) Jajka gotuję na twardo. Gdy wystygną przekrawam na pół i układam na nie łyżeczkę majonezu i układam na talerzu wyłożonym sałatką oraz posypuję rzeżuchą. 





Smacznego!

Komentarze

Popularne posty