Tort dla Stasia


Witajcie Kochani! Dwa tygodnie temu miałam przyjemność zrobienia tortu dla mojego Siostrzeńca Stasia na chrzciny. Bardzo smakował Wszystkim, przynajmniej tak mówili, :) więc polecam serdecznie do jego wykonania.

Do zrobienia tortu użyłam trzech biszkoptów, dwa białe i jeden kakaowy. Jak zrobić biszkopt jasny znajdziesz tutaj, a ciemny tutaj.
Masa jaką przełożyłam biszkopty to krem truskawkowy. Przepis znajdziecie tutaj, oczywiście podwoiłam ilość składników, aby tort nie był za suchy.
Biszkopty nasączyłam sokiem truskawkowym rozcieńczonym przegotowaną, zimną wodą.
Na wierzchu tort pokryty jest bitą śmietaną 36%. Do niebieskich elementów użyłam barwnika do bitej śmietany. Ozdoby zrobione są z masy cukrowej. Bratki są żywe, można je śmiało spożywać.






Smacznego!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty