Must have w kuchni



Witajcie Kochani! Nie zauważyłam nawet kiedy a na blogu pojawiło się już 99 postów. Więc z okazji setnego odcinka chciałam się z Wami podzielić informacjami o rzeczach, bez których nie wyobrażam sobie funkcjonowania w kuchni. No może trochę przesadziłam, ponieważ bez nich też sobie radziłam, ale teraz pieczenie jest o wiele prostsze. Oczywiście to są moje must have, ale może akurat Ktoś coś podpatrzy dla siebie.

1. Robot kuchenny planetarny

To zdecydowanie mój ulubiony zakup z 2017 roku. Kupując go brałam pod uwagę jedynie moc i jego funkcjonalność oraz czas gwarancji. Mój robot jest nieznanej firmy (przynajmniej ja wcześniej jej nie znałam). Na razie sprawdza się we wszystkim, bardzo ułatwił mi życie, przygotowanie biszkoptów na tort nie wymaga już ode mnie tak dużego nakładu pracy i sił niż poprzednio. Od teraz robię w nim wszystko: masy, biszkopty, ciasta kruche, a także drożdżowe. Więc moi Drodzy bardzo polecam taki sprzęt, można go znaleźć w okazyjnej cenie, naprawdę ułatwia życie jeśli chodzi o pieczenie.


2 Malakser-rozdrabniacz

Na drugim miejscu jest zdecydowanie malakser! Odkąd go mam mogę robić dużo fajnych rzeczy, np. masło orzechowe lub mielić płatki owsiane na grubszą mąkę. Nie muszę już siekać nożem orzechów (bardzo tego nie lubię). Więc na prawdę polecam, warto mieć coś takiego w domu. Ja nie mam mega mocnego, a na prawdę daje radę ze wszystkim.


3. Foremki do pieczenia

Ostatnio jestem uzależniona od kupowania foremek, przede wszystkim silikonowych. W dodatku na parapetówce dostałam jeszcze jedną do kolekcji, tym razem blaszaną, więc byłam mega zadowolona. Uwielbiam silikonowe foremki, ponieważ są wygodne w użytkowaniu, nie bawię się w smarowanie masłem lub w wykładanie papierem do pieczenia. Blaszane blachy używam jedynie do biszkoptów lub ciast kruchych.


4. Talerz obrotowy

Ostatnio robię sporo tortów, więc talerz obrotowy bardzo ułatwia mi zadanie przy ich składaniu i dekorowaniu. Bardzo się przydaje gdy chcemy obracać ciasto, a przy torcie jest to powtarzane kilka razy, więc szczerze polecam.



Komentarze

Popularne posty