Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z marzec, 2018

Polecane

Migdałowy budyń z kaszy jaglanej

Witajcie Kochani! Ostatnio budynie jaglane są bardzo w modzie, ale to zasługa tego, że są pyszne i zarazem bardzo zdrowe. Warto spożywać kaszę jaglaną w ciąży, ponieważ jest źródłem witamin z grupy B, w tym kwasu foliowego. Migdały są dobrym źródłem potasu i magnezu, a także kwasu foliowego. W dodatku migdały są zalecane nawet gdy mamy cukrzycę, ponieważ mają niski indeks glikemiczny. Lubię przyrządzić budyń jaglany, gdy mam ochotę na słodkie, ponieważ wtedy mam mniejsze wyrzuty sumienia bo przecież jem wartościową przekąskę. Właśnie ja taki budyń zazwyczaj spożywam na drugie śniadanie lub podwieczorek.

Składniki:
1 szklanka (250ml) ugotowanej kaszy jaglanej1 łyżka kremu migdałowego1/2 awokado 1/2 szklanki (250ml) mleka migdałowego2 łyżki posiekanych migdałówborówki, migdały Wykonanie:
Jeśli nie mam ugotowanej kaszy jaglanej pracę zaczynam właśnie od jej przygotowania.Na szklankę kaszy jaglanej wlewam dwie szklanki wody ze szczyptą soli.  Najpierw zagotowuję wodę, następnie dosypuję k…

Ryż z wiosennymi warzywami

Fasolka w pomidorach